Ministarstvo rada i socijalnog staranja
Izdavanje potvrde o upisu u Registar sindikalnih organizacija
Naziv usluge
Izdavanje potvrde o upisu u Registar sindikalnih
organizacija
Organ zadužen za sprovođenje
Ministarstvo
rada i socijalnog staranja
Osnov i informacija o potrebnoj dokumentaciji za izdavanje potvrde
Na
osnovu Pravilnika o registraciji sindikalnih organizacija ("Sl. listu CG", br. 33/2010)
upis u Registar vrši se na osnovu prijave za upis u Registar, na obrascu broj 1
(obrazac se nalazi u prilogu na kraju teksta)
Uz
prijavu za upis, podnosi se:
1)
akt o osnivanju sindikalne organizacije;
2)
odluku o izboru sindikalnog predstavnika;
3)
ovlašćenje za sindikalnog predstavnika;
4)
statut ili pravila o organizaciji i načinu rada sindikalne organizacije (u
daljem tekstu: statut).
Prijava
za upis u Registar i gore navedena dokumentacija podnosi se u roku od 15 dana
od dana osnivanja sindikalne organizacije.
Naziv
sindikalne organizacije mora se razlikovati od naziva sindikalne organizacije
koja je upisana u Registar.
U
slučaju podnošenja nepotpune dokumentacije ministarstvo će zatražiti od
podnosioca prijave, odnosno zahtjeva, da u roku od 15 dana od prijema
obavještenja otkloni uočene nedostatke.
Ukoliko
sindikalna organizacija ne otkloni nedostatke, odnosno ne dostavi tražene
dokaze u predviđenom roku, smatraće se da je reprezentativni sindikat odustao
od prijave, odnosno zahtjeva.
U
Registar se upisuje promjena naziva, sjedišta i adrese sindikalne organizacije
i sindikalnog predstavnika.
Uz
zahtjev za upis promjene naziva ili sjedišta u Registar sindikalna organizacija
podnosi odluku o promjeni naziva ili sjedišta.
Uz
zahtjev za upis promjene sindikalnog predstavnika u Registar sindikalna
organizacija podnosi odluku o izboru i ovlašćenje za novog sindikalnog
predstavnika.
U
slučaju donošenja novog statuta, ili njegove izmjene, sindikalna organizacija
je dužna da podnese novi statut, odnosno izmijenjeni statut, u roku od 15 dana
od dana njegovog donošenja, odnosno izmjene.
Sindikalna
organizacija dužna je da ministarstvu podnese zahtjev za upis promijenjenih
podataka iz člana 8 ovog pravilnika, koje se upisuju u Registar, u roku od 15
dana od dana kada su promjene nastupile.
O
izvršenoj promjeni naziva ili sjedišta, odnosno sindikalnog predstavnika u
Registar, ministarstvo izdaje potvrdu.
Sindikalna organizacija briše se iz Registra ako je:
1) donijeta odluka o prestanku rada
sindikalne organizacije;
2) pravosnažnom sudskom odlukom
zabranjen rad sindikalne organizacije, u skladu sa zakonom;
3) upis izvršen na osnovu netačnih
podataka podnosioca prijave, odnosno na osnovu prijave neovlašćenog lica, danom
donošenja konačnog rješenja u upravnom postupku
O
brisanju sindikalne organizacije iz Registra na osnovu gore navedenih razloga,
ministarstvo donosi rješenje.
Napomena
Svi zahtjevi sa pratećom dokumentacijom se
podnose kucanim tekstom u pisanoj formi na adresi Ministarstva rada i
socijalnog staranja, Rimski trg br. 46, Podgorica 81000
Originalni obrasci
Korisnost informacije možete procijeniti više puta, a uzima se u obzir samo vaš poslednji odabir.
Komentare na usluge mogu slati isključivo registrovani korisnici.