RSS Pošalji prijatelju Uputstva za korišćenje Print

Rješenje kojim se odobrava pružanje jednostavnih ugostiteljskih usluga van ugostiteljskog objekta




Naziv usluge

Odobrenje: izdavanje i zamjena


Organ zadužen za sprovođenje

Sekretarijat za  rad, mlade i  socijalno  staranje


Nadzorni organ

Inspektor  lokalne  uprave i glavni  administrator


Opis

Rješenje  kojim  se odobrava    pružanje  jednostavnih  ugostiteljskih usluga  van ugostiteljskog objekta.


Gdje i kako podnijeti zahtjev za licencu

Zahtjev  se podnosi na  šalteru Sekretarijata, ul.Vuka  Karadžića  br. 16, ili na  E-mail  Sekretarijata.

Kontakt  osobe:  Mirjana  Perović  625-205;

Nevenka Vukčević i Maja  Bagarić 625-063;

Katnić Nataša 625-686;

Šalter 447-109; 

FAX tel.447-160 i 625-724;  E-mail:sekretarijat.rms@podgorica.me


Privredna djelatnost za koju se izdaje licenca

Ugostiteljstvo


Potrebna dokumentacija koju treba priložiti za izdavanje licence

 -  Rješenje o lokaciji   za  postavljanje  pulta  izdato od naldežnog organa  lokalne  uprave ;

-      Dokaz od ovlašćene   organizacije  o ispunjenju  minimalno-tehničkih uslova;   

Popunjen obrazac  za upis  u  CTR.


Rok za izdavanje licence

30 dana


Period važenja licence

Neograničen, a može i sezonski


Postupci i razlozi za prestanak važenja, odnosno oduzimanje licence

Rješenje o prestanku obavljanja  djelatnosti donosi  se po zahtjevu imaoca  odobrenja, a  razlog  prestanka  nije  bitan. Oduzimanje  odobrenja  nije predvidjeno.


Naknada za izdavanje licence i administrativnim taksama

Administrativna  taksa  3 eura za zahtjev, a taksa  za  rješenje  zavisi od površine koja  se  koristi, i to:

a)      do 50 m2 – 30 eura

b)      od  50  do 200 m2 – 50 eura

preko 200 m2 – 75 eura 


Pravna podloga koja se odnosi na Licencu

Član  70

Zakona o turizmu i ugostiteljstvu

(CG”, br.  2/18,  4/18 i 13/18)


Korisni linkovi

www.podgorica.me


Napomena

Dokaz o registraciji u Centralni registar privrednih subjekata pribavlja se po službenoj dužnosti


Originalni obrasci


 

Pretraživanje
Anketa

U kojoj mjeri se slažete da će pružanje usluge elektronskim putem smanjiti redove čekanja?